Η χθεσινή φωτιά στο δασάκι πάνω από τον οικισμό των Κιμμερίων μας θυμίζει ότι το δάσος δεν συγχωρεί αμέλειες- Η προστασία του δάσους είναι υπόθεση όλων μας και απαιτεί προσοχή, υπευθυνότητα και σεβασμό, ώστε να παραμείνει ζωντανός αυτός ο πολύτιμος θησαυρός για τις γενιές που έρχονται

Το περιαστικό δάσος της Ξάνθης δεν είναι μόνο ένα όμορφο φυσικό τοπίο, είναι η ανάσα της πόλης, ο πνεύμονας που δροσίζει, προστατεύει και ομορφαίνει τη ζωή μας. Η χθεσινή φωτιά στο δασάκι πάνω από τον οικισμό των Κιμμερίων, που χάρη στην άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής και των κατοίκων τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο, υπήρξε μια προειδοποίηση.
Αρκεί μια λάθος κίνηση, μια στιγμή αμέλειας, για να χαθεί αυτός ο πολύτιμος θησαυρός
Η προστασία του δεν είναι υπόθεση μόνο των αρχών, αλλά ευθύνη όλων μας. Με προσοχή, εγρήγορση και σεβασμό μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι η «ανάσα» της Ξάνθης θα παραμείνει ζωντανή για τις επόμενες γενιές.



