xanthipost.gr
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Πρόστιμο 2.500€ για ρίψη βεγγαλικού σε υπαίθριο χώρο στον Δήμο Παγγαίου

Διοικητικό πρόστιμο ύψους 2.500 ευρώ επιβλήθηκε χθες, Τετάρτη 13 Αυγούστου 2025, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ελευθερούπολης, σε ημεδαπό, για ρίψη βεγγαλικού σε υπαίθριο χώρο.

Το περιστατικό σημειώθηκε σε περιοχή του Δήμου Παγγαίου, στην Καβάλα, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας περί πυροπροστασίας και ασφάλειας σε υπαίθριους χώρους.

Η Πυροσβεστική Υπηρεσία υπενθυμίζει ότι η χρήση πυροτεχνημάτων και βεγγαλικών σε υπαίθριους χώρους απαγορεύεται αυστηρά, καθώς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους πρόκλησης πυρκαγιών, ιδιαίτερα κατά την αντιπυρική περίοδο, και προειδοποιεί ότι θα επιβάλλονται αυστηρά πρόστιμα σε παραβάτες.

Related posts

Ελευθερούπολη: Λευκή Νύχτα με Έλενα Παπαρίζου και πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων

Xanthipost

Σαμοθράκη: Επαναλειτουργεί ο σεισμολογικός σταθμός SMTH μετά από χρόνια

Xanthipost

Καβάλα : Σύγκρουση τουριστικού σκάφους με ταχύπλοο στο λιμάνι

Xanthipost

Leave a Comment