Διοικητικό πρόστιμο ύψους 2.500 ευρώ επιβλήθηκε χθες, Τετάρτη 13 Αυγούστου 2025, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ελευθερούπολης, σε ημεδαπό, για ρίψη βεγγαλικού σε υπαίθριο χώρο.
Το περιστατικό σημειώθηκε σε περιοχή του Δήμου Παγγαίου, στην Καβάλα, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας περί πυροπροστασίας και ασφάλειας σε υπαίθριους χώρους.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία υπενθυμίζει ότι η χρήση πυροτεχνημάτων και βεγγαλικών σε υπαίθριους χώρους απαγορεύεται αυστηρά, καθώς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους πρόκλησης πυρκαγιών, ιδιαίτερα κατά την αντιπυρική περίοδο, και προειδοποιεί ότι θα επιβάλλονται αυστηρά πρόστιμα σε παραβάτες.

