Σοβαρά προβλήματα υδροδότησης αντιμετωπίζουν από το πρωί της Τρίτης πολλές συνοικίες της Ξάνθης, εξαιτίας βλάβης που σημειώθηκε στον κεντρικό αγωγό της ΔΕΥΑΞ.
Ο αγωγός, που μεταφέρει νερό από την περιοχή της Κυψέλης, παρουσίασε σοβαρή ζημιά, με αποτέλεσμα η παροχή να διακοπεί σε μεγάλο μέρος της πόλης.
Συνεργεία της ΔΕΥΑΞ βρίσκονται από νωρίς στο σημείο και πραγματοποιούν εργασίες αποκατάστασης, με στόχο η υδροδότηση να επανέλθει το συντομότερο δυνατό.
Η ΔΕΥΑΞ ζητά την κατανόηση των πολιτών, τονίζοντας ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

