Πέφτει η Αυλαία των Γιορτών Παλιάς πόλης σήμερα , όμως οι ήχοι της πόλης μένουν
Από τα στενά σοκάκια ξεχύνονται ήχοι σαν ανάσες ζωντανές. Φωνές που μπλέκονται με γέλια, χτυπήματα ποτηριών, βήματα που αντηχούν στην πέτρα. Στο βάθος ακούγονται μελωδίες, άλλοτε λυρικές, άλλοτε γεμάτες ένταση … λες και υφαίνουν ένα αόρατο πέπλο πάνω από την πόλη.
Το βράδυ «φωτίζεται» από τον ήχο
Η Ξάνθη μιλά με τον παλμό της, με τον θόρυβο της χαράς, με τον ψίθυρο του πλήθους που γίνεται τραγούδι. Είναι η φωνή μιας γιορτής που δεν θέλει να τελειώσει, που συνεχίζει να πάλλεται στην καρδιά της πόλης ακόμη κι όταν τα φώτα σβήσουν.
Και του χρόνου με υγεία!

