xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Από την Ξάνθη η έναρξη της σχολικής χρονιάς – Παρούσα η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη

Με τον αγιασμό στο Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο (1ο Γυμνάσιο Ξάνθης) στις 8:45 το πρωί, ξεκίνησε σήμερα, Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, η νέα σχολική χρονιά παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη.

Τον καθιερωμένο αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμων

Η υπουργός θα ακολουθήσει το παρακάτω πρόγραμμα επισκέψεων:

  • 9:45 π.μ. Δημόσιο Ωνάσειο Λύκειο (2ο Γενικό Λύκειο)
  • 10:45 π.μ. 11ο Δημοτικό και 1ο Ειδικό Δημοτικό «Μαριέττα Γιαννάκου»
  • 10:45 π.μ. 13ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο
  • 11:45 π.μ. 5ο Γυμνάσιο και 4ο Γενικό Λύκειο «Μαριέττα Γιαννάκου».

Παράλληλα, θα πραγματοποιήσει επισκέψεις και σε μειονοτικά σχολεία της Ξάνθης.

Με αφορμή την παρουσία της, η ΕΛΜΕ Ξάνθης και ο Διδασκαλικός Σύλλογος προγραμματίζουν παράδοση ψηφίσματος διαμαρτυρίας έξω από σχολεία στα οποία θα βρεθεί η υπουργός, ενώ η ΕΛΜΕ έχει κηρύξει στάση εργασίας από τις 9:00 έως τις 12:00.

Related posts

Διακοπή νερού στην Ξάνθη: Ποιες οδοί θα μείνουν χωρίς υδροδότηση την Πέμπτη

Xanthipost

(video) – Θύελλα στο Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης: Άγριοι διάλογοι, «καρφιά» και μετωπική σύγκρουση για την αύξηση στο νερό

Xanthipost

(video) – Ξάνθη: Επιχειρήσεις-σκούπα με drones και αστυνομικούς σκύλους στο Δροσερό – Μπαράζ συλλήψεων για ρευματοκλοπές

Xanthipost

Leave a Comment