Με τον αγιασμό στο Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο (1ο Γυμνάσιο Ξάνθης) στις 8:45 το πρωί, ξεκίνησε σήμερα, Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, η νέα σχολική χρονιά παρουσία της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη.
Τον καθιερωμένο αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμων
Η υπουργός θα ακολουθήσει το παρακάτω πρόγραμμα επισκέψεων:
- 9:45 π.μ. Δημόσιο Ωνάσειο Λύκειο (2ο Γενικό Λύκειο)
- 10:45 π.μ. 11ο Δημοτικό και 1ο Ειδικό Δημοτικό «Μαριέττα Γιαννάκου»
- 10:45 π.μ. 13ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο
- 11:45 π.μ. 5ο Γυμνάσιο και 4ο Γενικό Λύκειο «Μαριέττα Γιαννάκου».
Παράλληλα, θα πραγματοποιήσει επισκέψεις και σε μειονοτικά σχολεία της Ξάνθης.
Με αφορμή την παρουσία της, η ΕΛΜΕ Ξάνθης και ο Διδασκαλικός Σύλλογος προγραμματίζουν παράδοση ψηφίσματος διαμαρτυρίας έξω από σχολεία στα οποία θα βρεθεί η υπουργός, ενώ η ΕΛΜΕ έχει κηρύξει στάση εργασίας από τις 9:00 έως τις 12:00.

