xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

(video) – Αγιασμός στο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ξάνθης για τη νέα σχολική χρονιά

Ο Σεβασμιώτατος , ευλόγησε το νέο ξεκίνημα και έδωσε τις θερμές του ευχές για μια χρονιά γεμάτη πνευματική πρόοδο, υγεία και δημιουργικότητα

Τον καθιερωμένο αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά 2025 – 2026 τέλεσε χθες 12 Σεπτεμβρίου στο Εκκλησιαστικό Γυμνάσιο και Λύκειο της πόλης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονας.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς παρευρέθηκαν στην τελετή, η οποία πραγματοποιήθηκε σε κλίμα κατάνυξης και χαράς.

Ο Σεβασμιώτατος , ευλόγησε το νέο ξεκίνημα και έδωσε τις θερμές του ευχές για μια χρονιά γεμάτη πνευματική πρόοδο, υγεία και δημιουργικότητα.

Η εκδήλωση αποτέλεσε την ευκαιρία για τους μαθητές να ξεκινήσουν τη νέα σχολική περίοδο με αισιοδοξία, ενώ αναδείχθηκε η σημασία της πνευματικής καθοδήγησης και της εκκλησιαστικής παράδοσης στην εκπαίδευση.

Related posts

Τραγική κατάληξη στην Ξάνθη: Νεκρός  εντοπίστηκε ο 79χρονος που αγνοούνταν δίπλα στο μηχανάκι του

Xanthipost

Θρίαμβος των Δελφινιών Ξάνθης στο ΟΑΚΑ – Πανελλήνια ρεκόρ και βροχή μεταλλίων!

Xanthipost

Κλειστό Στάδιο Στίβου στην Ξάνθη: Μπήκαν οι βάσεις μετά τη συνάντηση με τον Γιάννη Βρούτση

Xanthipost

Leave a Comment