Απίστευτες εικόνες σημειώθηκαν το βράδυ του Σαββάτου στη λεωφόρο Μάκρης στην Αλεξανδρούπολη, μπροστά από τον ΕΟΤ, όταν λευκό επιβατικό όχημα εξετράπη της πορείας του και ανετράπη στη μέση του δρόμου.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Τροχαίας για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και την καταγραφή του περιστατικού.
Ευτυχώς, ο οδηγός δεν τραυματίστηκε, ενώ από τον έλεγχο δεν διαπιστώθηκε κατανάλωση αλκοόλ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αιτία του ατυχήματος φαίνεται να ήταν η έλλειψη ύπνου.

e-evros.gr

