xanthipost.gr
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη : Έβγαλε στο πεζοδρόμιο ογκώδη για πέταμα και έφαγε “χοντρό” πρόστιμο

Δημότης στη Θεσσαλονίκη τιμωρήθηκε με πρόστιμο 500€ επειδή άφησε ογκώδη αντικείμενα στο πεζοδρόμιο της οδού Ιωαννίνων.

Αναλυτικά πρόστιμο ύψους 500 ευρώ βεβαίωσε, χθες 18/9, η δημοτική αστυνομία του Δήμου Θεσσαλονίκης σε δημότη που έβγαλε στο πεζοδρόμιο, επί της οδού Ιωαννίνων, μεγάλη ποσότητα από ογκώδη αντικείμενα.

Προηγήθηκε καταγγελία δημότη για το περιστατικό προς την Αντιδημαρχία Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κλιματικής Προστασίας, η οποία με τη σειρά της ενημέρωσε τη δημοτική αστυνομία που εντόπισε τον παραβάτη και του βεβαίωσε το πρόστιμο.

toftiaxa.gr

Related posts

Τραγωδία στο Νοσοκομείο Ναυπλίου: 55χρονη νοσηλεύτρια πέθανε εν ώρα υπηρεσίας

Xanthipost

Τραγωδία στην Κόνιτσα: Νεκρά τέσσερα αδέρφια μετά από φωτιά σε κοντέινερ

Xanthipost

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρό βρέφος 18 μηνών – Συνελήφθη ο παππούς του

Xanthipost

Leave a Comment