xanthipost.gr
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Κομοτηνή : Το Μέγαρο Μουσικής υποδέχεται και πάλι το κοινό του μετά ενάμισι περίπου χρόνο

Το Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο – Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής, μετά από 1,5 χρόνο σιωπής… ξανανοίγει και γεμίζει την πόλη με πολιτισμό!

Την προσεχή Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου στις 12 τομεσημέρι θα δοθεί συνέντευξη Τύπου κατά την οποία θα γίνει παρουσίαση της «Στέγης Πολιτισμού Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Α.Ε.” που αναλαμβάνει την επαναλειτουργία του, και του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής.

Ακόμη, θα γίνει ενημέρωση για το πρόγραμμα δράσης για το τρέχον έτος, και θα ακολουθήσει ξενάγηση στους χώρους του Μεγάρου. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «Στέγης Πολιτισμού Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Α.Ε.”, είναι ο κ. Κώστας Κατσιμίγας.

Η τελευταία εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο, ήταν του Γραφείου Εσωτερικής & Εξωτερικής Ιεραποστολής της Ιεράς Μητρόπολης Μαρωνείας & Κομοτηνής, σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, στις 29 Μαΐου 2024, με θέμα την Άλωση της Κωνσταντινούπολης.

ertnews.gr

Related posts

Σέρρες: Τροχαίο με ανατροπή βυτιοφόρου που μετέφερε γάλα

Xanthipost

Νέα Εκπρόσωπος Τύπου του ΓΕΕΘΑ η Αντισυνταγματάρχης Μαρία Κιοϊλιού από τον Έβρο

Xanthipost

 Φωτιά στο Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής

Xanthipost

Leave a Comment