Σοβαρές φθορές στα ταβάνια των αιθουσών – Προέχει η ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών
Με απόφαση της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, διακόπτεται η λειτουργία του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης για χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2025.
Η απόφαση ελήφθη έπειτα από σχετικό έγγραφο της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, το οποίο ανέδειξε την ανάγκη άμεσης αναστολής λειτουργίας του σχολείου. Όπως διαπιστώθηκε, στα ταβάνια των αιθουσών διδασκαλίας έχουν παρουσιαστεί σοβαρές φθορές που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών.
Στόχος της απόφασης είναι η αποκατάσταση των ζημιών το συντομότερο δυνατόν, ώστε οι μαθητές να επιστρέψουν με ασφάλεια στις αίθουσές τους.

