Για τον μήνα Οκτώβριο, τα διαθέσιμα ραντεβού θα ανοίξουν από τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου, το μεσημέρι
Αξίζει να σημειωθεί πως το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης συμμετέχει πλέον στο ενοποιημένο σύστημα ραντεβού για τα Εξωτερικά Ιατρεία της ΗΔΙΚΑ.
Τα ραντεβού των πολιτών θα οργανώνονται μέσω της εφαρμογής MyHealth του Υπουργείου Υγείας, αλλά και μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής idika.gr

