Χθες, άγνωστοι εξαπάτησαν ηλικιωμένους στην Ξάνθη που ζουν μόνοι τους, χρησιμοποιώντας τη γνωστή μέθοδο του «λογιστή».
Σύμφωνα με καταγγελίες οι δράστες προσποιήθηκαν ότι επικοινωνούν εκ μέρους του γιου ή άλλου συγγενικού προσώπου, ισχυριζόμενοι ότι χρωστάει χρήματα ή βρίσκεται σε οικονομικό πρόβλημα, προκειμένου να αποσπάσουν χρηματικά ποσά ή προσωπικά στοιχεία.
Οι αρχές προειδοποιούν τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε τηλεφωνικές κλήσεις που ζητούν χρήματα ή προσωπικά δεδομένα και να επικοινωνούν απευθείας με τα μέλη της οικογένειάς τους πριν προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν ύποπτες κλήσεις στην Αστυνομία.

