xanthipost.gr
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Σύλληψη στην Ξάνθη: Οδηγούσε μεθυσμένος και χωρίς δίπλωμα

Αστυνομικοί της Τροχαίας εντόπισαν άνδρα να κινείται με Ι.Χ. παρά την αφαίρεση της άδειάς του για προηγούμενη παράβαση

Αναλυτικά συνελήφθη το απόγευμα της Δευτέρας 29 Σεπτεμβρίου 2025 στην Ξάνθη ένας άνδρας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας.

Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο υπό την επήρεια αλκοόλ, ενώ στερούνταν άδειας ικανότητας οδήγησης, καθώς αυτή του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο λόγω παράβασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.

Related posts

(video) – Ιστορική επέκταση για το Γηροκομείο Ξάνθης «Ο Μέγας Βασίλειος»: Ανοιχτό κάλεσμα στους πολίτες να γίνουν μέτοχοι στο μεγάλο έργο

Xanthipost

Βαρύ πένθος στη Νέα Αμισσό Ξάνθης: «Έφυγε» πρόωρα από τη ζωή ο 54χρονος Πέτρος Παπαδόπουλος

Xanthipost

(video) – Η Ξάνθη «ψηλώνει» μπασκετικά: Ξεκίνησε το 2ο Basketball Camp του David Ancrum με τον Λεύκιππο

Xanthipost

Leave a Comment