Αστυνομικοί της Τροχαίας εντόπισαν άνδρα να κινείται με Ι.Χ. παρά την αφαίρεση της άδειάς του για προηγούμενη παράβαση
Αναλυτικά συνελήφθη το απόγευμα της Δευτέρας 29 Σεπτεμβρίου 2025 στην Ξάνθη ένας άνδρας, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας.
Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο υπό την επήρεια αλκοόλ, ενώ στερούνταν άδειας ικανότητας οδήγησης, καθώς αυτή του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο λόγω παράβασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.

