xanthipost.gr
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Σε κρίσιμη κατάσταση στο «Παπανικολάου» 18χρονη – Έκανε βουτιά στο κενό από τον 3ο όροφο

Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» νοσηλεύεται μία 18χρονη που έπεσε στο κενό από μπαλκόνι τρίτου ορόφου στη Θεσσαλονίκη.

Το συμβάν σημειώθηκε γύρω στις 15.30 το μεσημέρι της Πέμπτης σε περιοχή του Κορδελιού. Το κορίτσι φέρεται να πήδηξε από το μπαλκόνι του σπιτιού της, όπως αναφέρει το voria.gr.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τη 18χρονη με σοβαρά τραύματα στο νοσοκομείο «Παπανικολάου», όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η πτώση ερευνά η Αστυνομία.

Related posts

Θεσσαλονίκη : Στα χέρια της Δικαιοσύνης γιατρός για καταγγελλόμενη ασέλγεια σε 15χρονο

Xanthipost

Θεσσαλονίκη : Νεαρή γυναίκα παρασύρθηκε από αστικό λεωφορείο

Xanthipost

Η πιο όμορφη «παύση» για τις Πανελλήνιες – Το πιο δυνατό μάθημα δόθηκε εκτός τάξης

Xanthipost

Leave a Comment