Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας επισκέφθηκε το Δημαρχείο Ξάνθης, όπου τον υποδέχθηκαν θερμά ο Δήμαρχος Ξάνθης κ. Ευστράτιος Κοντός και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών
Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας επισκέφθηκε το Δημαρχείο Ξάνθης, όπου τον υποδέχθηκαν θερμά ο Δήμαρχος και οι τοπικές αρχές. Η ατμόσφαιρα ήταν επίσημη αλλά και συγκινητική, καθώς όλοι στάθηκαν στη σημασία της ημέρας για την πόλη και τη χώρα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αντηλλάγησαν εγκάρδιοι χαιρετισμοί και σύντομες τοποθετήσεις, που ανέδειξαν το πνεύμα ενότητας και τον σεβασμό προς την ιστορική παρακαταθήκη της επετείου.
Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον Υπουργό για την παρουσία του, τονίζοντας ότι η συμμετοχή της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας στις τοπικές εκδηλώσεις προσδίδει ιδιαίτερο κύρος και ενισχύει το αίσθημα υπερηφάνειας των πολιτών.
Από την πλευρά του, ο κ. Δένδιας εξήρε τη φιλοξενία της πόλης, επαίνεσε τη συμβολή της Ξάνθης στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και υπογράμμισε τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας για ένα μέλλον ενωμένο και ισχυρό.





