Συνάντηση σε θερμό κλίμα και συζήτηση θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος
Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025, στο περιθώριο των εργασιών της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμων επισκέφθηκε, μαζί με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονα, τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού, Στρατηγό Γεώργιο Κωστίδη.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με τον Στρατηγό να επιφυλάσσει τιμητική υποδοχή στους Ιεράρχες.
Συζητήθηκαν ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, ενώ ο Μητροπολίτης Ξάνθης εξέφρασε τις ευχαριστίες του για την παρουσία του Αρχηγού ΓΕΣ στις εκδηλώσεις των Ελευθερίων της Ξάνθης, ευχόμενος δύναμη και θεία καθοδήγηση στην εκτέλεση των καθηκόντων του.

