xanthipost.gr
Ξάνθη: Έκλεψε τσαντάκι και κινητό  από εξωτερικό χώρο – Τον συνέλαβε λίγο αργότερα  η Αστυνομία
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Κομοτηνή : Εντοπίστηκαν οι δράστες που αφαιρούσαν κινητά από επιβάτες λεωφορείων

Κλοπή εν κινήσει – Δύο ημεδαποί συνελήφθησαν

Συνελήφθησαν την 17η Οκτωβρίου 2025 το μεσημέρι σε οικισμό της Ροδόπης δύο ημεδαποί, από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.

Όπως προέκυψε από την προανάκριση, την 16η Οκτωβρίου το μεσημέρι, ο ένας από τους δράστες, ενώ βρισκόταν εντός λεωφορείου, αφαίρεσε από μία ημεδαπή παθούσα ένα κινητό τηλέφωνο, χωρίς να γίνει αντιληπτός. Στη συνέχεια, μετά την αποβίβασή του από το όχημα, παρέδωσε το αφαιρεθέν τηλέφωνο στον δεύτερο δράστη.

Το κινητό τηλέφωνο εντοπίστηκε και κατασχέθηκε, προκειμένου να αποδοθεί στη δικαιούχο του.

Την προανάκριση για την υπόθεση ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.

Related posts

Ξάνθη: Επτά συλλήψεις από την Αστυνομία για κλοπή ρεύματος από τον ΔΕΔΔΗΕ

Xanthipost

Ξάνθη: Σύλληψη για κλοπή από κατάστημα ένδυσης

Xanthipost

Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθη αλλοδαπός που οδηγούσε κλεμμένο αυτοκίνητο με πλαστές πινακίδες

Xanthipost

Leave a Comment