xanthipost.gr
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δήμος Ξάνθης: Κάλεσμα προς οφειλέτες για τακτοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών έως τις 15 Νοεμβρίου

Ο Δήμος Ξάνθης απευθύνει ενημέρωση προς τους δημότες με ληξιπρόθεσμες οφειλές, καλώντας τους να τακτοποιήσουν εγκαίρως τις οικονομικές τους εκκρεμότητες ή να ενταχθούν σε προγράμματα ρύθμισης – Από τις 15 Νοεμβρίου 2025, η Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα προχωρήσει —όπως προβλέπεται από τον νόμο— στις διαδικασίες είσπραξης των οφειλών, με στόχο τη διασφάλιση της νομιμότητας και της ίσης μεταχείρισης όλων των πολιτών.

Αναλυτικά ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του Δήμου Ξάνθης

Ο Δήμος Ξάνθης ενημερώνει τους οφειλέτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές ότι, από τις 15 Νοεμβρίου 2025, η Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα προβεί, ως υποχρεούται εκ του νόμου, στις απαραίτητες διαδικασίες για την είσπραξή τους, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 167 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, ΦΕΚ Α’ 114), όπως ισχύει.

Με στόχο την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου και τη διασφάλιση της ίσης μεταχείρισης όλων των δημοτών, ο Δήμος Ξάνθης καλεί τους ενδιαφερόμενους να τακτοποιήσουν έγκαιρα τις οφειλές τους ή να ενταχθούν σε διαθέσιμα προγράμματα ρύθμισης.

Η παρούσα ανακοίνωση εκδίδεται προκειμένου να δοθεί στους οφειλέτες η δυνατότητα να τακτοποιήσουν εγκαίρως τις εκκρεμότητές τους.

Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, οι δημότες μπορούν να απευθύνονται στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης.

Related posts

ΚΕΠΑ Ξάνθης: Καταγγελία για απαξιωτική συμπεριφορά σε κατάκοιτο 87χρονο — Η οικογένεια κινείται νομικά

Xanthipost

Νέα Πρύτανης του ΔΠΘ η Μαρία Μιχαλοπούλου: Ποιοι αναλαμβάνουν Αντιπρυτάνεις

Xanthipost

Το μέλλον της γεωργίας, η ανανέωση των γενεών και η καινοτομία στο επίκεντρο του 12ου GAIA CONGRESS

Xanthipost

Leave a Comment