Ανησυχία και έντονος προβληματισμός επικρατούν στον οικισμό Πετροχωρίου Ξάνθης, σχετικά με τον τρόπο που εκτελούνται οι εργασίες για την εγκατάσταση οπτικών ινών στην περιοχή – Σύμφωνα με αναφορές κατοίκων, οι παρεμβάσεις του εργολάβου χαρακτηρίζονται από πρόχειρη εκτέλεση και εκτεταμένες φθορές στο οδικό δίκτυο, γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις.
Σύμφωνα με ανάρτηση κατοίκου της περιοχής σε ομάδα κοινωνικής δικτύωσης , αντί να πραγματοποιούνται προσεγμένες τομές στους δρόμους, οι εργασίες γίνονται με ακατάλληλο τρόπο, αφήνοντας πίσω ζημιές και εικόνα εγκατάλειψης. «Το χωριό μας είναι ήδη υποβαθμισμένο· δεν αντέχει άλλη επιβάρυνση», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

Τα ερωτήματα που τίθενται αφορούν την επίβλεψη των έργων και τον έλεγχο της τήρησης των τεχνικών προδιαγραφών
Οι κάτοικοι ζητούν από τον Δήμο Ξάνθης να εξετάσει αν οι εργασίες εκτελούνται σωστά και αν προβλέπεται αποκατάσταση των ζημιών που έχουν προκληθεί στο οδικό δίκτυο.
Η ανάπτυξη των δικτύων οπτικών ινών αποτελεί, αναμφίβολα, ένα έργο υποδομής με σημαντικά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Ωστόσο, όπως τονίζουν οι κάτοικοι, είναι απαραίτητο να γίνεται με σεβασμό στον δημόσιο χώρο και ευθύνη απέναντι στους πολίτες.


