Το πρωί της Κυριακής 16 Νοεμβρίου , στην Εγνατία Οδό Κομοτηνής – Ξάνθης, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ιάσμου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης προχώρησαν στη σύλληψη ενός διακινητή.
Σύμφωνα με το επίσημο αστυνομικό δελτίο , ο δράστης εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στην ενδοχώρα έξι (6) μη νόμιμους μετανάστες.
Οι αρχές προχώρησαν άμεσα στη σύλληψη του οδηγού διακινητή και οδηγήθηκε αρμοδίως

