Το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης και το ΚΑΠΗ του Δήμου ενώνουν δυνάμεις για την πρόληψη και την υγεία των πολιτών
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από την πρόληψη του καρκίνου, πραγματοποιήθηκε στις 20 Νοεμβρίου νέα δράση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης σε συνεργασία με το ΚΑΠΗ του Δήμου Ξάνθης. Η εκδήλωση υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, υπό το σύνθημα «Η γνώση και η πρόληψη δείχνουν τον δρόμο αντιμετώπισης του καρκίνου».

Η διοικήτρια του Νοσοκομείου, Ζωή Κοσμίδου, τόνισε τη σημασία της πρόληψης και της συνεχούς ενημέρωσης, ευχαριστώντας θερμά τον αντιδήμαρχο και ουρολόγο Κωνσταντίνο Γκαγκαλίδη, καθώς και τη διευθύντρια του τμήματος Παθολογικής Ανατομικής, Σοφία Μαυροπούλου, για τις εμπεριστατωμένες εισηγήσεις τους.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στην πρόεδρο Σμαρούλα Νικολαΐδου και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΚΑΠΗ για την προετοιμασία και τη φιλοξενία της εκδήλωσης.
Η δράση εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του Νοσοκομείου Ξάνθης να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες, προάγοντας την πρόληψη και στηρίζοντας την υγεία μικρών και μεγάλων με γνώση και αποφασιστικότητα.



