Μια ακόμη σημαντική επιτυχία πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Αθλητικός Σύλλογος Taekwondo «Ορέστης Βασίλης Ξάνθης», αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη σταθερή του παρουσία στις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις.
Ο νεαρός αθλητής Αναστάσης Παπαδόπουλος ανέβηκε στο βάθρο του Προκριματικού ΕΤΑΒΕ, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Παίδων 2011, στα -65 κιλά.
Ο ταλαντούχος Ξανθιώτης αθλητής πραγματοποίησε δυνατές εμφανίσεις, επιβεβαιώνοντας τόσο το προσωπικό του επίπεδο όσο και την αθλητική δουλειά που γίνεται στον Σύλλογο. Η διάκριση αυτή προστίθεται σε μια σειρά επιτυχιών του ΑΣ Taekwondo «Ορέστης Βασίλης Ξάνθης», ο οποίος συνεχίζει να αναδεικνύει νέους, αξιόλογους αθλητές.

Σε δήλωσή του ο προπονητής Ανδρέας Χρηστίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εμφάνιση του αθλητή, τονίζοντας:
«…Αθλητικός Σύλλογος Taekwondo Ορέστης Βασίλης Ξάνθης, μπήκε στα μετάλλια ο Παπαδόπουλος Ανάστασης στα -65 κιλά Παίδων 2011. Χάλκινο Μετάλλιο ο Σύλλογός μας με τον Παπαδόπουλο. Συγχαρητήρια αγόρι μου! Η Ξάνθη και πάλι ψηλά!…»
Συγχαρητήρια στον αθλητή και στον προπονητή του για τη σπουδαία επιτυχία!

