Η αγορά της Ξάνθης μπήκε επίσημα σε χριστουγεννιάτικους ρυθμούς, σκορπίζοντας λάμψη και εορταστική διάθεση σε κατοίκους και επισκέπτες.
Οι στολισμένοι δρόμοι, τα φωτεινά λαμπιόνια και οι βιτρίνες που «μυρίζουν» γιορτές μεταμορφώνουν το κέντρο της πόλης σε ένα ζεστό, γιορτινό σκηνικό.
Το Δημαρχείο Ξάνθης, στολισμένο κι αυτό με λαμπερές γιορτινές πινελιές, συμπληρώνει το χριστουγεννιάτικο σκηνικό και δίνει τον τόνο για τις φετινές γιορτές.
Οι επαγγελματίες της αγοράς ετοιμάστηκαν με μεράκι, προσφέροντας μια όμορφη εμπειρία περιπάτου και αγορών, ενώ και οι πρώτες εκδηλώσεις και δράσεις δημιουργούν ατμόσφαιρα προσμονής για τα Χριστούγεννα που έρχονται.
Η Ξάνθη φοράει τα γιορτινά της και καλεί όλους να ζήσουν τη μαγεία των γιορτών.







