xanthipost.gr
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

(video) – Αγρότες αιφνιδίασαν την Αστυνομία και έκλεισαν την Εγνατία Οδό στον κόμβο Κομοτηνής – Απέκλεισαν το ρεύμα προς Ξάνθη

Με αιφνιδιαστική κίνηση, οι διαμαρτυρόμενοι ανέβηκαν στον αυτοκινητόδρομο και έκλεισαν το ρεύμα προς Ξάνθη, παρακάμπτοντας τον αστυνομικό αποκλεισμό

Αιφνιδιαστική κίνηση πραγματοποίησαν οι αγρότες που βρίσκονταν παρατεταγμένοι με τα τρακτέρ τους στο 4ο χιλιόμετρο Κομοτηνής – Ξάνθης. Το βράδυ της Δευτέρας (1/12), περίπου στις 9:30 μ.μ., ανέβηκαν στην Εγνατία Οδό, στον δυτικό κόμβο Κομοτηνής, κλείνοντας το ρεύμα κυκλοφορίας προς Ξάνθη.

Οι αγρότες βρίσκονταν στο σημείο από το μεσημέρι της Κυριακής και αποφάσισαν το απόγευμα της Δευτέρας να κινηθούν προς τον αυτοκινητόδρομο. Παρά την παρουσία περιπολικών που είχαν αποκλείσει τον κόμβο για να αποτρέψουν την είσοδο τους, οι αγρότες κινήθηκαν προς την πόλη της Κομοτηνής και μέσω παραδρόμου κατάφεραν να βγουν στην έξοδο της Εγνατίας Οδού. Ακολουθώντας πορεία αντίθετη στο ρεύμα, ανέβηκαν τελικά στον αυτοκινητόδρομο, αποκλείοντας την κυκλοφορία προς Ξάνθη.

Related posts

Ελευθερούπολη: Λευκή Νύχτα με Έλενα Παπαρίζου και πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων

Xanthipost

Σαμοθράκη: Επαναλειτουργεί ο σεισμολογικός σταθμός SMTH μετά από χρόνια

Xanthipost

Καβάλα : Σύγκρουση τουριστικού σκάφους με ταχύπλοο στο λιμάνι

Xanthipost

Leave a Comment