Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον Πολωνό ομόλογό του Władysław Ortyl – Στόχος η ισχυρή φωνή στα κέντρα αποφάσεων της Ε.Ε.
Σε τροχιά εξωστρέφειας και στρατηγικών συμμαχιών κινείται η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με τον Περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη να προωθεί μια σημαντική πρωτοβουλία για τη δημιουργία ενός ενιαίου μετώπου των ανατολικών περιφερειών της Ευρώπης.

Η ουσία της συνάντησης στις Βρυξέλλες
Στο γραφείο της Περιφέρειας ΑΜΘ στις Βρυξέλλες, ο κ. Τοψίδης πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ουσιαστική συνάντηση με τον Περιφερειάρχη της Ποντκαρπάτσκιε (Πολωνία), Władysław Ortyl. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η ανάγκη για στενότερη συνεργασία των περιοχών που αποτελούν τα ανατολικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
- Δημιουργία Δικτύου: Η πρόταση αφορά τη συγκρότηση ενός Δικτύου Ανατολικών Περιφερειών της Ευρώπης, ως στρατηγική επιλογή για την ενίσχυση της κοινής παρουσίας στα ευρωπαϊκά όργανα.
- Θεσμική Συνεργασία: Συζητήθηκαν τρόποι ανταλλαγής τεχνογνωσίας και η δημιουργία ενός σταθερού πλαισίου συντονισμού.
- Ενιαία Φωνή: Στόχος είναι οι ανατολικές περιφέρειες να ακούγονται δυνατά και ενιαία στα κέντρα λήψης αποφάσεων, διεκδικώντας πόρους και πολιτικές που αφορούν τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

«Η γεωγραφία ως πλεονέκτημα»
Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, Χριστόδουλος Τοψίδης, έδωσε το στίγμα της νέας αυτής προσπάθειας, τονίζοντας τη σημασία της στρατηγικής συνεργασίας.
«Πιστεύω βαθιά ότι όταν οι Περιφέρειες συνεργάζονται στρατηγικά, μπορούν να μετατρέψουν τη γεωγραφία τους σε πλεονέκτημα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τοψίδης, υπογραμμίζοντας ότι η θέση της ΑΜΘ στον ευρωπαϊκό χάρτη μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο ανάπτυξης.

