Μια πρωτοβουλία του Δήμου Ξάνθης και του Τμήματος Πρασίνου ως ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης στον ύψιστο ρόλο της μητρότητας.

Με μια όμορφη και συμβολική κίνηση, ο Δήμος Ξάνθης τίμησε το μεσημέρι της Κυριακής 10 Μαΐου όλες τις μητέρες της πόλης, προσφέροντας λουλούδια και στέλνοντας ευχές στην κεντρική πλατεία, μετατρέποντας την ημέρα σε μια γιορτή αγάπης και σεβασμού.
Η κεντρική πλατεία της Ξάνθης «πλημμύρισε» από χρώματα και χαμόγελα το μεσημέρι της Κυριακής. Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, ο Δήμος Ξάνθης σε συνεργασία με το Τμήμα Πρασίνου διοργάνωσε μια ειδική δράση αφιερωμένη στις γυναίκες που αποτελούν το στήριγμα κάθε οικογένειας.

Λουλούδια για τις «ηρωίδες» της καθημερινότητας
Στελέχη του Δήμου μοίρασαν πανέμορφα γλαστράκια με πολύχρωμα λουλούδια σε όλες τις μητέρες που βρέθηκαν στο σημείο. Η κίνηση αυτή αποτέλεσε ένα ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης για τον πολυδιάστατο ρόλο της μητέρας, η οποία στα μάτια των παιδιών της παραμένει πάντα ένας καθημερινός ήρωας.
Σεβασμός και Ευγνωμοσύνη
Η δράση είχε ως στόχο να αναδείξει τον σεβασμό της τοπικής αρχής προς τη μητρότητα. Η ανταπόκριση των πολιτών ήταν θερμή, με τις γυναίκες της πόλης να υποδέχονται με ενθουσιασμό τη χειρονομία, σε μια ημέρα που είναι παγκοσμίως αφιερωμένη στη γυναίκα-σύμβολο της προσφοράς και της ανιδιοτέλειας.



