Συνελήφθη η μητέρα του
Μία τραγική είδηση έγινε γνωστή το πρωί της Δευτέρας καθώς ένα νεογέννητο βρέφος βρέθηκε νεκρό σε εγκαταλελλειμένο σπίτι στην Ξάνθη.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, το παιδί βρέθηκε σε οικισμό και το τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων προχώρησε πολύ γρήγορα στη σύλληψη της μητέρας.
Αναμένεται να διενεργηθεί νεκροψία – νεκροτομή για να διαπιστωθούν τα αίτια θανάτου και το αν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή κάτι έγινε μετά τη γέννηση που οδήγησε στον θάνατό του.

