Μια ξεχωριστή βιωματική δράση από τον Δήμο Ξάνθης και την ΕΕΑΑ, με στόχο την ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς για μια βιώσιμη πόλη.

Σε ένα τεράστιο, υπαίθριο σχολείο περιβαλλοντικής αγωγής μετατράπηκε το Θεματικό Πάρκο Λιμνίο. Μέσα από το πρόγραμμα «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης», δεκάδες παιδιά από νηπιαγωγεία και δημοτικά του Δήμου Ξάνθης διδάχθηκαν την αξία της διαλογής απορριμμάτων μέσα από τη χαρά του παιχνιδιού.
Η δράση, η οποία συνδιοργανώθηκε από τον Δήμο Ξάνθης και την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς μαθητές να εξοικειωθούν με τις έννοιες της κυκλικής οικονομίας, τις ομαδικές δοκιμασίες και τη συνεργασία.

Το μήνυμα της ημέρας ήταν ξεκάθαρο: η προστασία του περιβάλλοντος ξεκινά από τις καθημερινές μας επιλογές.
Τη σημασία της ενσωμάτωσης αυτών των εννοιών από νωρίς, υπογράμμισε σε δήλωσή της η Ελένη Γιάνναρου, αρμόδια για τη Διεύθυνση Προσχολικής Αγωγής, το Γραφείο Παιδείας και τη Δια Βίου Μάθηση του Δήμου Ξάνθης:

«Η εκπαίδευση στην ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος οφείλει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια. Μέσα από το “Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης”, τα παιδιά μας μαθαίνουν βιωματικά, με όχημα το παιχνίδι, πώς οι καθημερινές τους πράξεις χτίζουν ένα βιώσιμο μέλλον. Επενδύουμε στους αυριανούς, ενεργούς πολίτες της πόλης μας».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά έμαθαν πώς να διαχωρίζουν σωστά τα υλικά στους μπλε κάδους, ξεχωρίζοντας το χαρτί, το γυαλί και το πλαστικό.

Η συμμετοχή των σχολικών μονάδων της περιοχής ήταν αθρόα. Οι εκπαιδευτικοί στήριξαν έμπρακτα την προσπάθεια, καθοδηγώντας τους μαθητές, ενώ η δημοτική αρχή εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες σε όλους τους συντελεστές για τον ενθουσιασμό τους.
Με κεντρικό σύνθημα «Μαθαίνουμε, Ανακυκλώνουμε, Προστατεύουμε το μέλλον μας», ο Δήμος Ξάνθης αποδεικνύει πως η καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης αποτελεί προτεραιότητα. Η πόλη κάνει ένα ακόμη σταθερό βήμα προς μια πιο «πράσινη» καθημερινότητα, στηριζόμενη στη γενιά που μπορεί να κάνει την πραγματική διαφορά.







