Σε εξέλιξη η προανάκριση από την Αστυνομία Ξάνθης
Ακόμη ένα περιστατικό οπλοκατοχής καταγράφηκε στην Ξάνθη, καθώς συνελήφθησαν το βράδυ της 11 Μαΐου 2026 δύο αλλοδαποί από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης. Οι δύο άνδρες εντοπίστηκαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του οποίου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο μαχαίρια.
Το περιστατικό προστίθεται σε σειρά αντίστοιχων υποθέσεων που έχουν απασχολήσει τις τελευταίες ημέρες τις αστυνομικές αρχές στην περιοχή, με ελέγχους να πραγματοποιούνται εντατικά για την πρόληψη παραβάσεων σχετικών με οπλοκατοχή.
Την προανάκριση για την υπόθεση έχει αναλάβει το Αστυνομικό Τμήμα Ξάνθης.

