Δύο ανήλικες ημεδαπές αφαίρεσαν κινητό από πολίτη – Σε εξέλιξη η προανάκριση από τις αρχές
Στη σύλληψη δύο ανήλικων ημεδαπών προχώρησαν το μεσημέρι της 14ης Μαΐου 2026 αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, στο πλαίσιο της άμεσης κινητοποίησης για περιστατικό κλοπής στην πόλη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των αρχών, οι δύο ανήλικες, ενεργώντας από κοινού, αφαίρεσαν κινητό τηλέφωνο από ημεδαπό πολίτη.
Η πράξη τους έγινε αντιληπτή και ακολούθησε η άμεση επέμβαση της αστυνομίας, η οποία οδήγησε στον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
Η υπόθεση διερευνάται από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, το οποίο έχει αναλάβει την προανάκριση

