xanthipost.gr
Ξάνθη: Έκλεψε τσαντάκι και κινητό  από εξωτερικό χώρο – Τον συνέλαβε λίγο αργότερα  η Αστυνομία
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ξάνθη: Ανήλικες έκλεψαν κινητό – Συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω από την Αστυνομία

Δύο ανήλικες ημεδαπές αφαίρεσαν κινητό από πολίτη – Σε εξέλιξη η προανάκριση από τις αρχές

Στη σύλληψη δύο ανήλικων ημεδαπών προχώρησαν το μεσημέρι της 14ης Μαΐου 2026 αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, στο πλαίσιο της άμεσης κινητοποίησης για περιστατικό κλοπής στην πόλη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των αρχών, οι δύο ανήλικες, ενεργώντας από κοινού, αφαίρεσαν κινητό τηλέφωνο από ημεδαπό πολίτη.

Η πράξη τους έγινε αντιληπτή και ακολούθησε η άμεση επέμβαση της αστυνομίας, η οποία οδήγησε στον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.

Η υπόθεση διερευνάται από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, το οποίο έχει αναλάβει την προανάκριση

Related posts

Αγωνία στην Ξάνθη: Αγνοείται ο 79χρονος Γιώργος Τσιτιρίδης – Έκκληση για Βοήθεια

Xanthipost

(video) – Λύκειο των Ελληνίδων Ξάνθης: Η Σημαντική Στήριξη των Χορηγών και των Φορέων Δυναμώνει την Παράδοση

Xanthipost

Ξάνθη: Έκλεψε τσαντάκι και κινητό  από εξωτερικό χώρο – Τον συνέλαβε λίγο αργότερα  η Αστυνομία

Xanthipost

Leave a Comment