xanthipost.gr
Θεσσαλονίκη: Άφησε μόνη στο σπίτι την 4χρονη κόρη της - Συνελήφθη η 45χρονη μητέρα
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Άφησε μόνη στο σπίτι την 4χρονη κόρη της – Συνελήφθη η 45χρονη μητέρα

Το ανήλικο βρισκόταν χωρίς επίβλεψη για περίπου δύο ώρες, όπως διαπιστώθηκε από τις Αρχές που μετέβησαν στην οικία, παρουσία κοινωνικού λειτουργού του δήμου Νεάπολης – Συκεών.

Για έκθεση ανηλίκου συνελήφθη 45χρονη στις Συκιές Θεσσαλονίκης, καθώς διαπιστώθηκε ότι είχε αφήσει μόνη στο σπίτι την τετράχρονη κόρη της.

Το ανήλικο βρισκόταν χωρίς επίβλεψη για περίπου δύο ώρες, όπως διαπιστώθηκε από τις Αρχές που μετέβησαν στην οικία, παρουσία κοινωνικού λειτουργού του δήμου Νεάπολης – Συκεών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα άλλα δύο παιδιά της οικογένειας απουσίαζαν εκείνη την ώρα, καθώς βρίσκονταν στο σχολείο.

Μετά την παρέμβαση των Αρχών και τη σύλληψη της 45χρονης -υπηκόου Νιγηρίας, και τα τρία ανήλικα τέθηκαν υπό προστατευτική φύλαξη στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.

ΑΠΕ ΜΠΕ

Related posts

Θεσσαλονίκη : Νεαρή γυναίκα παρασύρθηκε από αστικό λεωφορείο

Xanthipost

Η πιο όμορφη «παύση» για τις Πανελλήνιες – Το πιο δυνατό μάθημα δόθηκε εκτός τάξης

Xanthipost

Όλυμπος: Αίσιο τέλος για τις δύο γυναίκες που έχασαν τον προσανατολισμό τους

Xanthipost

Leave a Comment