Κατηγορείται για παραβάσεις του ΚΟΚ – Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε το πρωί της 18ης Μαΐου
Συνελήφθη το πρωί της 18ης Μαΐου 2026 στην Ξάνθη, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, ένας ημεδαπός, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης των ελληνικών δικαστικών αρχών.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ένταλμα αφορά αδικήματα επικίνδυνης οδήγησης καθώς και παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στις αρμόδιες δικαστικές αρχές, ενώ η προανάκριση διενεργήθηκε από την αρμόδια υπηρεσία.

