Μια μοναδική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, οι οποίοι βρέθηκαν στα στούντιο του τηλεοπτικού σταθμού MEGA και συμμετείχαν στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας εκπαιδευτικής εκδρομής τους στην Αθήνα, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον χώρο των ΜΜΕ και τη λειτουργία μιας ζωντανής τηλεοπτικής παραγωγής. Τους μαθητές συνόδευσε ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Γιώργος Ξανθόπουλος, μαζί με εκπαιδευτικούς του σχολείου και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι στάθηκαν δίπλα στα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.
Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, που έλκει την καταγωγή του από την Ξάνθη, και η Ανθή Βούλγαρη καλωσόρισαν θερμά τα παιδιά στο πλατό, δημιουργώντας από την πρώτη στιγμή ένα ιδιαίτερα φιλικό και οικείο κλίμα.

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η παρουσία των μαθητών στο πλατό της εκπομπής, όπου ερμήνευσαν το τραγούδι «Το σύννεφο έφερε βροχή» από το έργο «Ξημερώνει», σε μουσική του Μάνος Χατζιδάκις και στίχους του Βαγγέλη Γκούφα.
Η συμμετοχή αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των επισκέψεων σχολείων στο MEGA, μια δράση που φέρνει τους μαθητές πιο κοντά στον κόσμο της ενημέρωσης και της τηλεόρασης, προσφέροντάς τους πολύτιμες εμπειρίες και ερεθίσματα.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια ζεστή και ανθρώπινη στιγμή, καθώς οι μαθητές προσέφεραν στους παρουσιαστές προσωπικά δώρα και παραδοσιακές καριόκες από την Ξάνθη, μεταφέροντας μαζί τους ένα κομμάτι της τοπικής τους ταυτότητας.
Με χαμόγελα, συγκίνηση και όμορφες αναμνήσεις, τα παιδιά αποχαιρέτησαν το πλατό, έχοντας ζήσει μια εμπειρία που θα τους συνοδεύει για χρόνια.
Η ημέρα αυτή θα μείνει σίγουρα αξέχαστη στους μαθητές του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, καθώς συνδύασε τη γνώση με τη δημιουργική έκφραση και τη χαρά της συμμετοχής.

