Γρήγορη κινητοποίηση της Αστυνομίας το μεσημέρι της 22ας Μαΐου. Το τηλέφωνο βρέθηκε πάνω στον δράστη και επιστράφηκε στον ιδιοκτήτη του.
Στα χέρια των αστυνομικών αρχών κατέληξε ένας άνδρας στην Ορεστιάδα, ο οποίος αφαίρεσε κινητό τηλέφωνο μέσα από τοπικό κατάστημα. Η δράση του έγινε γρήγορα αντιληπτή, οδηγώντας στην άμεση σύλληψή του.
Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής, 22 Μαΐου 2026. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο δράστης (ημεδαπός) εισήλθε σε κατάστημα της περιοχής και, εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία, αφαίρεσε το κινητό τηλέφωνο ενός άλλου άνδρα.
Η αντίδραση των τοπικών αρχών υπήρξε ακαριαία. Αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας ανέλαβαν άμεσα δράση, καταφέρνοντας να εντοπίσουν και να περάσουν χειροπέδες στον δράστη λίγη ώρα αργότερα.
Κατά τον σωματικό έλεγχο που ακολούθησε τη σύλληψη, το κλεμμένο κινητό τηλέφωνο βρέθηκε στην κατοχή του. Η συσκευή κατασχέθηκε από τις αρχές και, στη συνέχεια, αποδόθηκε αμέσως στον νόμιμο δικαιούχο της.
Την προανάκριση για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ορεστιάδας.

