Παρουσία του Μητροπολίτη Παντελεήμονος και των τοπικών αρχών πραγματοποιήθηκαν οι διήμερες εκδηλώσεις – Τι ανακοίνωσε το Δ.Σ. του Συλλόγου για το μνημείο και τη νέα έκδοση.
Μέσα σε κλίμα συγκίνησης, πίστης και συλλογικότητας πραγματοποιήθηκε και φέτος το καθιερωμένο διήμερο πανηγύρι στο προσφυγικό Λυκοδρόμιο Ξάνθης. Κάτοικοι, επισκέπτες και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών έγιναν μια μεγάλη παρέα, τιμώντας τις ρίζες και την ιστορία του τόπου.
Οι διήμερες εκδηλώσεις χαρακτηρίστηκαν από μαζική συμμετοχή, με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου να εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονα. Ο Σύλλογος εξήρε τη συνεχή και πολυετή παρουσία του Ποιμενάρχη στο χωριό, τονίζοντας ότι η ακούραστη δύναμη της πίστης του αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους.
Παράλληλα, το Δ.Σ. εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Δήμαρχο Ξάνθης, Ευστράτιο Κοντό, και τον Αντιδήμαρχο, Κυριάκο Παπαδόπουλο, για το έμπρακτο ενδιαφέρον και τις παρεμβάσεις τους στη βελτίωση των υποδομών του χωριού.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, ο Σύλλογος προχώρησε σε δύο σημαντικές ανακοινώσεις για το άμεσο μέλλον:
- Ανάδειξη Μνημείου: Στις 18 Ιουλίου θα παρουσιαστεί ο εξωραϊσμός και η ανάδειξη του μνημείου του πεσόντος Ανθυπολοχαγού Σπυρίδωνος Αναλογίδη, ως μια πράξη εθνικής συμφιλίωσης και ανθρωπισμού.
- Ιστορική Έκδοση: Ξεκινά ο σχεδιασμός για την έκδοση ενός πλήρους ιστορικού και πληροφοριακού εντύπου για το Λυκοδρόμιο και την ευρύτερη παρανέστια περιοχή.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
- Οι Αντιδήμαρχοι Ξάνθης Κυριάκος Παπαδόπουλος, Αθανάσιος Χατζηαντωνίου και Μάριος Τσορμπατζίδης.
- Η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Σταυρούπολης, Μαρία Βέλλιου.
- Ο Δημοτικός Σύμβουλος, Ιωάννης Πεπονίδης.
- Ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Ξάνθης, Δημήτριος Τσόχας, και η εκπρόσωπος του Εμπορικού Συλλόγου, Αθανασία Αχτσαλίδου.
- Ο Διοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Σταυρούπολης, Ευάγγελος Καραγιαννίδης, και ο Α/Υ του Αστυνομικού Τμήματος Σταυρούπολης, Κωνσταντίνος Κώττης.
Το φετινό αντάμωμα στο Λυκοδρόμιο απέδειξε ότι η ιστορική μνήμη παραμένει ζωντανή στην ορεινή ζώνη της Ξάνθης. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, ο πόνος του ξεριζωμού των προγόνων μετατρέπεται σε δημιουργική δύναμη για τη συνέχεια, κρατώντας τις τοπικές κοινότητες ενωμένες και δυνατές.






