xanthipost.gr
Γιορτή αθλητισμού και νεολαίας: Έπεσε η αυλαία των Κατηχητικών της Μητρόπολης στο Στάδιο «Ασπίδα»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γιορτή αθλητισμού και νεολαίας: Έπεσε η αυλαία των Κατηχητικών της Μητρόπολης στο Στάδιο «Ασπίδα»

Με επιτυχία και πλήθος κόσμου πραγματοποιήθηκαν οι αθλητικοί αγώνες για τη λήξη των Κατηχητικών Συνάξεων της Ιεράς Μητροπόλεως Ξάνθης στο Δημοτικό Στάδιο «Ασπίδα» – Επαίνους στα παιδιά απένειμε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης

Με χαμόγελα, ομαδικό πνεύμα και άφθονη αθλητική διάθεση ολοκληρώθηκε η φετινή χρονιά για τις Κατηχητικές Συνάξεις της Ιεράς Μητροπόλεως. Το πρωί του Σαββάτου, 23 Μαΐου 2026, το Δημοτικό Στάδιο «Ασπίδα» γέμισε με παιδικές φωνές και ζωντάνια, φιλοξενώντας τους καθιερωμένους αθλητικούς αγώνες που σηματοδοτούν τη λήξη των χειμερινών δραστηριοτήτων της νεολαίας.

Γιορτή αθλητισμού και νεολαίας: Έπεσε η αυλαία των Κατηχητικών της Μητρόπολης στο Στάδιο «Ασπίδα»
Η παρουσία του Μητροπολίτη και οι βραβεύσεις

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου Παντελεήμων, ο οποίος παρακολούθησε με ικανοποίηση τις προσπάθειες των παιδιών στα διάφορα αγωνίσματα. Απευθυνόμενος στους νέους, τους συνεχάρη θερμά για τις αθλητικές τους επιδόσεις, το ήθος και την ευγενή άμιλλα που επέδειξαν, ενώ στο τέλος των αγώνων προχώρησε στην απονομή αναμνηστικών επαίνων σε όλους τους συμμετέχοντες.

Θερμές ευχαριστίες στους συντελεστές

Μια τέτοια μεγάλη διοργάνωση δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς τη συλλογική προσπάθεια και την εθελοντική προσφορά. Για τον λόγο αυτό, η Ιερά Μητρόπολη εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους όσοι συνέβαλαν στην άρτια διεξαγωγή της γιορτής.

Γιορτή αθλητισμού και νεολαίας: Έπεσε η αυλαία των Κατηχητικών της Μητρόπολης στο Στάδιο «Ασπίδα»
Ειδικότερα, τα εύσημα απονεμήθηκαν:
  • Στους Εφημερίους και τους Κατηχητές των ενοριών για την πνευματική καθοδήγηση των παιδιών όλη τη χρονιά.
  • Στους Αρχηγούς και τα στελέχη των κατασκηνώσεων, που βρίσκονται πάντα στο πλευρό της νεολαίας.
  • Στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, για την πολύτιμη υγειονομική κάλυψη και την ασφάλεια που παρείχε κατά τη διάρκεια των αγώνων.
  • Στον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, για την παραχώρηση των εγκαταστάσεων του Σταδίου «Ασπίδα» και τη διαρκή στήριξη των δράσεων της Μητρόπολης.
  • Στους γονείς, που εμπιστεύονται τα παιδιά τους στην αγκαλιά της Εκκλησίας και στηρίζουν κάθε τους βήμα.

Η όμορφη αυτή πρωτοβουλία ανανέωσε το ραντεβού της νεολαίας για τις επερχόμενες καλοκαιρινές κατασκηνωτικές δράσεις της Μητρόπολης, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε μικρούς και μεγάλους.

Related posts

Τραγική κατάληξη στην Ξάνθη: Νεκρός  εντοπίστηκε ο 79χρονος που αγνοούνταν δίπλα στο μηχανάκι του

Xanthipost

Ημέρα Τιμής των Αποστράτων της ΕΛ.ΑΣ: Λαμπρές Εκδηλώσεις σε Ξάνθη και Περιφέρεια ΑΜΘ

Xanthipost

Αγωνία στην Ξάνθη: Αγνοείται ο 79χρονος Γιώργος Τσιτιρίδης – Έκκληση για Βοήθεια

Xanthipost

Leave a Comment