Συγκινητική συνάντηση στο γραφείο της Αντιπεριφερειάρχη – Τιμήθηκαν οι αθλήτριες και το προπονητικό επιτελείο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος
Την πρωταθλήτρια γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου Α.Μ.Π.Σ. «Βασίλισσα της Θράκης 2012» υποδέχθηκε και βράβευσε η Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Ξάνθης, Βασιλική Παυλακάκη. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με αφορμή τη σπουδαία επιτυχία του συλλόγου και την πανάξια άνοδό του στη Β’ Εθνική κατηγορία.

Κατά τη διάρκεια της συγκινητικής εκδήλωσης, η Αντιπεριφερειάρχης εξέφρασε τα ειλικρινή της συγχαρητήρια προς όλες τις αθλήτριες, το προπονητικό επιτελείο, καθώς και στα μέλη της διοίκησης που στάθηκαν δίπλα στην ομάδα, στηρίζοντας με πίστη και αφοσίωση τη φετινή της πορεία.
Όπως τονίστηκε, η κατάκτηση του τίτλου και η άνοδος στην παραπάνω κατηγορία είναι το δίκαιο αποτέλεσμα μιας συστηματικής και σκληρής δουλειάς, η οποία βασίστηκε στην επιμονή και το ισχυρό ομαδικό πνεύμα.

Η μεγάλη αυτή αθλητική επιτυχία ξεπερνά τα στενά όρια των γηπέδων, καθώς γεμίζει με υπερηφάνεια ολόκληρη την τοπική κοινωνία της Ξάνθης. Παράλληλα, στέλνει ένα ηχηρό και δυνατό μήνυμα για τη δυναμική, την εξέλιξη και το μέλλον του γυναικείου αθλητισμού στη Θράκη.
Η επίσημη αναγνώριση της προσπάθειας της «Βασίλισσας της Θράκης» από την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης αποδεικνύει τη σημασία της στήριξης των τοπικών σωματείων. Η παρουσία της ομάδας στη Β’ Εθνική αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την περαιτέρω προβολή του ξανθιώτικου αθλητισμού σε πανελλήνιο επίπεδο και αναδεικνύει την Ξάνθη ως κοιτίδα ανάπτυξης του γυναικείου ποδοσφαίρου.

