Στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Της Του Θεού Σοφίας, χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Ξάνθης κ.κ. Παντελεήμων
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μέσα σε κλίμα βαθιάς κατάνυξης τελέστηκε ο Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός της Πεντηκοστής στον εορτάζοντα Ιερό Καθεδρικό Ναό Της Του Θεού Σοφίας Ξάνθης.
Της ακολουθίας χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμων, πλαισιούμενος από ιερείς της Μητροπόλεως, παρουσία πλήθους πιστών που προσήλθαν για να τιμήσουν τη μεγάλη δεσποτική εορτή της Εκκλησίας.

Η Πεντηκοστή, ημέρα της επιφοίτησης του Αγίου Πνεύματος, αποτελεί κορυφαίο σταθμό της χριστιανικής πίστης και γιορτάστηκε με τη δέουσα ιεροπρέπεια, μεταδίδοντας μήνυμα ελπίδας, ενότητας και πνευματικής αναγέννησης στους παρευρισκόμενους.




